08 Mac 2009

Benda suam-suam kuku

Agaknya disebabkan terlalu sibuk, aku sendiri terlepas pandang satu benda baru yang gempak dalam kelas... sebenarnya benda ne dah masuk minggu ke-3 pun... tapi masih dikira suam-suam kuku lagi lah...
Ini benda yang aku katakan ini adalah tidak lain dan tidak bukan baju kelas kita yang comel tu... kalau cari di kedai... memang tak jumpa punyalah... hehehee...
Sempat korang ber'posing' dalam kelas yaa...

aku tak sempat nak ambil gambar jadi aku pinjam (tanpa kebenaran) gambar rakan sekelas...
cik Nurafiqah... *Fiqah aku pinjam yaaa.... hehehheee
Dan apasal masa korang ambil gambar tu korang tak ajak pun aku sekali... wuwuwuuu..
sedih hati aku ne tau... kecil hati g2...
Tapi apa-apa pun baju kita ne memang cantik... belum ada yang boleh menandingi... percayalah...
siapa setuju angkat ibu jari kaki.... lalallaaa...

Reka bentuk baju yang sederhana tetapi cantik..


sesuai dipadankan dengan seluar berwarna gelap...

Tiada ulasan: