20 November 2009

Salam buat semua

Selamat pagi, salam sejahtera dan salam 1Malaysia saya ucapkan kepda semua pembaca. Saya selau moderator kepada blog ini ingin mengucapkan tahniah kepada semua guru pelatih IPGM seluruh Malaysia terutamanya guru pelatih yang berada di IPGM Kampus Keningau khususnya opsyen PISMP Pengajian Sosial ambilan Januari 2009 kerana telah berjaya menyelesaikan semester ini dengan jayanya. Sepanjang semester ini banyak perkara yang telah kita lalui dan pelajari serta telah menjadi sebahagian daripada proses pendewasaan kita. Semua peristiwa pahit dan manis yang telah kita lalui marilah kita jadikan ia sebagai pengalaman dan panduan pada hari esok terutamanya apabila kita mendidik anak bangsa kelak.

Dikesempatan ini, saya juga ingin mengucapkan selamat menjani KISSM kepada abang dan kakak PISMK-OUM Kajian Sosial ambilan Januari 2006. Kami amat menghargai segala bimbingan, perkongsian ilmu dan tunjuk ajar yang telah anda semua berikan kepada kami sepanjang kami bersama dengan anda semua. Semoga akan ditempatkan di sekolah pilihan masing-masing dan semoga kita berpeluang untuk bertemu semula. Manalah tahu pada tahun 2013 kami ditempatkan disekolah dimana anda semua berada. Apa yang pasti, kami akan merindui anda semua.


Akhir kata, saya ingin mengucapkan selamat bercuti kepada semua rakan-rakan. Penuhlah cuti selama 6 minggu yang kita miliki ini dengan aktiviti-aktiviti yang berfaedah. Semasa balik ke kampung halaman, berhati-hati di jalan raya. Ingat orang tersayang. Semoga berjumpa lagi di tahun hadapan dengan semangat, harapan dan wajah yang lebih bersemangat dan ceria.

Tiada ulasan: