14 Mei 2009

Terbukti benar

TAHNIAH!!!MySpace
Terutama kepada para peminat dan para pengundi Adul; tak kenal tak pa (Khay nanti ko ambil gambar dia mau kasih masuk di sini...biar dia bertambah famus) kerna anda telah menjalankan tanggung jawab mengundi beliau. Kini telah ternyata kakang Adul seorang yang hebat... hebat membancu air sehingga ramai peminatnya... sehinggakan ada yang mengeluarkan kenyataan:
"Kalo bukan Adul yang bancuh air saya tedak mau oder air"MySpace
lebih kurang macam tu lah...

Bagi tidak mengenali kakang Adul, jangan panik jangan risau... Biar aku perkenalkan... Dia ne sorang manusia biasa, penduduk asal bumi tapi kelebihannya dia pandai bancuh air... dialah manusia yang paling dikehendaki di cafe kampus Keningau bila kami nak oder air...
"Adul, Meloping kau2 1, kasi banyak ais aa..."MySpace

Kalau tak percaya dia ne famus... korang boleh tengok kat undian di bawah...

hah... na kan... ternyata benar...
MySpace

p.s~Sorri lah tak dah hadiah tu ko...len kali aku masukkan gambar ko kat sini sebagai hadiah... bagi para pengundi Susi dan Ramdan, jangan kecewa k... cuba g len kali...lol

1 ulasan:

nurul khairunie berkata...

adul juga la.
haha.